Tukar Tiub: WASHINGTON DC BERGEGAR - PERTUNJUKAN KETIAQ

LAGI GEMPAQ LAGI GEDUAQ - STAR ATTRACTION - ONE FACE OF MALAYSIA




KEPELBAGIAN KAUM, BUDAYA ASPEK PENTING MASYARAKT MALAYSIA – ROSMAH - melayau

WASHINGTON 12 April - Kepelbagaian kaum dan budaya di Malaysia merupakan aspek penting dalam masyarakat di negara ini, kata Rosmah Mansor.

Dia berkata, ini adalah identiti rakyat negara, imej, selain kekuatan yang sebaliknya, menyediakan asas yang kukuh untuk kejayaan politik, sosial dan ekonomi negara.

Dia berkata demikian ketika melancarkan Festival Wajah-wajah 1Malaysia anjuran Kementerian Penerangan Komunikasi dan Kebudayaan di bangunan National Geographic Society di sini, semalam.

Festival dua hari itu bertujuan mempromosi makanan kegemaran di Malaysia, lagu-lagu dan persembahan kebudayaan pelbagai kaum, dilengkapi dengan demonstrasi kraftangan serta promosi pelancongan.

Duta Esther Coppersmith mewakili kerajaan Amerika Syarikat hadir pada majlis itu, yang digelar sebagai “Lambang persahabatan antara dua negara.”

Mengenai festival Wajah-wajah 1Malaysia yang julung kali diadakan, Rosmah berkata, selain memaparkan kekayaaan warisan tradisi yang menjadikan Malaysia sebuah negara yang sungguh istimewa, festival itu turut membuktikan keakraban, persahabatan dan kesetiakawanan Malaysia-Amerika Syarikat.

KAH KAH KAH

woit…. PERTUNJUKKAN CUKUP PANAS…. kah kah kah…

woit..LEBIH HEBAT DARI HEBAT... kah kah kah..

kah kah kah… TAK PERLU RABA RABA BONTOT…. kah kah kah..

kah kah kah... TAK PERLU MENJARJIS JARJIS...kah kah kah

woit…. TIKET SOLD OUT… HOT HOT HOT…. kah kah kah>

Ads1pos.com

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Tukar Tiub: WASHINGTON DC BERGEGAR - PERTUNJUKAN KETIAQ"

Post a Comment

Close