Syarikat Kerjasama 2Z gantikan APCO??



Dengar cerita Najib laki bini ke US untuk satu tugasan rasmi.... menyertai sambil menyertai Sidang Kemuncak Mengenai Keselamatan Nuklear. Dengar ceritanya lagi dia bawa dua orang perunding imej yang baru untuk membina semula reputasinya yang telah hancuuss lunyai.

Setelah dia ditelanjangkan dengan isu yang didedahkan oleh Anwar Ibrahim, nampak gayanya dia diserang dengan teruk. Hari-hari ada saja laporan poilis dibuat terhadap APCO. Apakah APCO yang diharapkan untuk memulih dan mem'boost'kan imejnya, kini masih mampu meneruskan misi menyelamatkan Najib??

Walau pun pelbagai alasan diberikan untuk menegakkan benang basah dan menjustifykan tindakan mengupah APCO.... namun rakyat telah sedar betapa Najib telah mendedahkan negara kepada bahaya pengaruh Zionis.

Kini dia berada di US dengan dua orang perunding imej yang baru. Siapa mereka?? Aha.... siapa lagi kalau tidak.... Zulbabwe The Cleaner dan anjing mercenary yang baru dilatih iaitu Zahrain. Ha... ha... ha... kini Najib bergantung harap pula kepada khidmat 2Z untuk membantunya membersihkan reputasinya sambil menyerang Anwar dan PKR yang merupakan musuh nombor satunya.

Weh.... buat dealing dengan 2Z jauh di US, ya?? Kenapa?? Takut isi kandungan perjanjian diketahui dan dihidu orang ya?? Apalah pulak rancangan mereka.....?? Ini mesti untuk mengatur strategi baru bagi melancarkan serangan terhadap Anwar dan PKR.

Di Parlimen pulak, Nazri Aziz menjadi 'cleaner' dia. Semua yang dianggap sebagai 'kotoran hardcore' yang boleh menjejaskan imej Najib, mesti dibersihkan daripada Parlimen supaya dia aman sikit. Anwar cuba di'nyahkeluar'kan .... begitu juga Mahfuz dan tak ketinggalan Karpal Singh. Suara- suara mereka yang mencemarkan imej dan reputasi Najib akan mereka nyahkan daripada Parlimen.

Yang syiuknya.... mereka hanya deny tetapi takut untuk berdebat di Parlimen tentang isu APCO dan pengaruh Zionis yang dibawa masuk oleh Najib. Penafian hanya berani dibuat secara satu hala jer... di luar parlimen. Contohnya... depan bebudak sekolah. Bla... bla... bla... tunjuk 'hero' depan bebudak sekolah tetapi di Parlimen.... menikus tak bertelor!!

Anwar dakwa siap bawak bukti dan dokumen.... tetapi, mereka... hanya deny dengan air lior!!Dokumen bukti lawan air liur.... mana kita nak percaya?? Ha... ha... ha... ketuk kepala tanya akai!!

Yang bangang jer yang akan terkena tempias air liur mereka!! Yang cerdik pula, akan guna bukti dan dokumen sebagai perisai. Oleh itu.... yang cerdik itu kita dan yang bangang itu mereka!!!



Ads1pos.com


Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Syarikat Kerjasama 2Z gantikan APCO??"

Post a Comment

Close