Harga Minyak Turun

Utusan Malaysia 03.09.2013 
Terkini! Penurunan Harga Minyak.

Barisan Nasional hari ini mengesahkan bahawa semua harga minyak akan diturunkan sebanyak 50 sen se liter, di semua stesen minyak yang terletak di negeri negeri yang ditadbir oleh mereka. Negeri negeri yang terlibat adalah Johor,N.9,Pahang,terengganu,melaka,kedah,Perak,perlis sabah dan serawak.
Perkara ini disahkan oleh setiausaha Barisan Nasional di pejabat Perdana Menteri, selepas selesai sahaja Mesyuarat Majlis Presiden Barisan Nasional yang berlangsung di Putrajaya lewat tengah malam tadi.
Majlis Presiden dalam Mesyuaratnya lewat tengah malam tadi, sebulat suara bersetuju untuk menghapuskan cukai yang dikenakan pada premis premis syarikat minyak, dengan itu harga minyak mampu diturunkan sebanyak 35 peratus untuk setiap kategori akan berkuatkuasa pada pukul 12 malam ini.
Sumber itu juga menegaskan, penurunan harga tersebut juga akan dapat dinikmati oleh semua kenderaan yang mengisi minyak di stesen tersebut walaupun tidak mempunyai no pendaftaran di negeri negeri tersebut.
Berikut adalah senarai minyak yang terlibat dengan penurunan harga, 1.Minyak Angin 2.Minyak Senyonyong 3.Minyak Gamat 4.Minyak Lintah 5.Minyak Pengasih. 6.Minyak Yuyi Cap Limau

P/s- macai umno akan mendapat baucer 50%..sila bawa kad keahlian anda,untuk kami sahkan anda adalah macai~Ucu~

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Harga Minyak Turun"

Post a Comment

Close