Terhangit!! PERKASA bantah APCO!! Bermakna Tidak sokong Najib!!

Ini gambar demo petang tadi di PERAK.... Perkasa kali ini bertindak sangat drastik dengan membantah perbuatan Najib dengan mengadakan Perhimpunan haram di Perak bagi membantah pengambilan APCO sebagai penasihat Malaysia!!

Ini boleh dinamakan seperti di telan mati mak di luah mati bapak... Nak sokong Najib habis bangsa Melayu akan rosak kelak... Jika tak sokong Najib tak masyuk nanti Perkasa...

Akhirnya Perkasa mengalah... Mereka mengambil keputusan untuk menentang perbuatan terkutuk Najib iaitu mengambil sebuah Syarikat Yahudi untuk boost up 1Malaysia... Hidup Melayu!!!

Tahniah Perkasa!!!

Kahkahkahkah Apa macam fitnah aku ada masyuk tak...? Mana mungkin PERKOSA nak turun padang bagi membantah APCO a.k.a UMNO a.k.a Najib? Potong hidung la kalau Perkasa berani nak turun demo bantah APCO a.k.a UMNO a.k.a Najib....

Selagi bernama Perkasa selagi tu lah DULU KINI SELAMANYA CEMERLANG GEMILANG TEMBERANG.... kahkahkahk

Gambar yang korang tengok tadi ialah perhimpunan aman Pemuda Pakatan Rakyat Perak. (Pemuda PRPk)... Mereka nekad untuk membantah APCO dari bumi Malaysia... Tahniah pada kalian semua... Hapuskan YUHUDI!! Mampos UMNO!!

Berita pasai demo nih korang carik kat blog Al-Husin aku amik gambar kat dia gak....

Untuk PERKASA, lu jaga ketuanan jubur SAYFOOL je lah...! Kaniboi!


Era Pasca

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Terhangit!! PERKASA bantah APCO!! Bermakna Tidak sokong Najib!!"

Post a Comment

Close