KedahLanie..!!: RTM tak Cukup, TV3 tak Cukup, Utusan tak Cukup last start tabuq Risalah Fitnah pulak...

KedahLanie..!!: RTM tak Cukup, TV3 tak Cukup, Utusan tak Cukup last start tabuq Risalah Fitnah pulak...

oleh Pemuda Guaq



perghhh hari nie memang best bila aku pie minum kat Pondok Husin Dol Guar Chempedak... Bukan apa ramai pakat dok kerumun dekat satu meja sambil dok belek kertas yg berlunggok atas meja tuuu.. aku ingat menatang apa..rupa-rupanya risalah propaganda yang di taboq oleh UMNO/BN....[aku tuduh depa laa.. takan aku nak kata berahim ali dan zul nordin kot..]

selalunya risalah-risalah macam nie akan banyak dijumpai apabila musim pilihanraya... tapi kini aku tengok UMNO Kedah nie macam cacin kepanasan dah rupanya... macam tak tau nak buat camna supaya rakyat boleh terima mesej depa....

dulu kalau risalah macam TG Hj Hadi Peluk Lim Kit Siang kaa..benda nie akan bertaburan didepan rumah dan dijalan-jalan.... ini semua dinamakan perang saraf UMNO laa namanya... tapi kini dalam dok seronok nak jadi Juara Rakyat tuuu tup-tup risalah-risalah macam nie yg dok taboqnya...

aku nak pesan kat UMNO Guaq tak payah laa hangpa mai taboq benda2 tu kat Pondok Husin Dol tuuu..puak2 yg dok mai situ hampa toreh badan depa pon tentu keluaq darah Hijau punya... duit-duit yg hangpa guna modal nak cetak-cetak risalah bangang tuu baik laa hangpa pie bagi kat rakyat-rakyat miskin di Kg Titi Bom nuu pon lagi berpaedahnya....

alahai UMNO... takan TV dan Radio serta Surat habaq UTUSAN & BERITA tu tak cukup lagi kot sampai nak mai taboq risalah-risalah nak bagi semak kampung nie...

kesian laa aku tengok puak-puak yg dok buat benda nie.....

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "KedahLanie..!!: RTM tak Cukup, TV3 tak Cukup, Utusan tak Cukup last start tabuq Risalah Fitnah pulak..."

Post a Comment

Close