Era Pasca: zul gua kenal lu lah zul...nak suruh gua dedah ke -Ketuo Polis

Era Pasca: zul gua kenal lu lah zul...nak suruh gua dedah ke -Ketuo Polis

ZulKulim Noordin kata:
  1. “Saya merasakan saya tidak membuat apa-apa kesalahan, saya berpegang kepada pendirian saya yang telah saya pun katakan selama ini,” kata Zulkifli merujuk kepada pendiriannya bahawa apabila mempertimbangkan antara agama dan parti, beliau akan mengutamakan soal agama.
  2. Dengan keputusan Majlis Pimpinan Pusat itu kata Zulkifli, beliau telah “dipaksa untuk keluar parti”, bukannya “saya yang keluar parti.
  3. “Sebentar tadi saya turut menerima satu panggilan daripada seorang pemimpin kanan mengatakan sedih dengan keputusan dibuat parti selepas kami berjuang begitu lama dalam parti.
  4. “Berdasarkan pandangan dia, saya dapat merasakan ramai kecewa dan boleh menjangkakan kesan yang mendalam terhadap parti,” kata beliau yang membuat persiapan untuk pergi ke kawasannya malam ini.

    Ketua Polis tulis diblog beliau

    Tolong lah zul...siapa mp,adun pkr yang akan bersamamu...mp wangsa maju...mp indra mahkotel...jangan duk main ada,mmmm ramai yang menyokong tindakan saya,mmmm akan ada yang menjejaki saya termasuk ahli,mp2 pas...kehkehkeh zul gua kenal lu lah zul...nak suruh gua dedah ke...nanti gua tanya lebai sayuti ...lebai tu lebih kenal mendalam tentang diri lu...jangan main teka-teki lah bhai...dah rasa tapak kaki dah besar sangat lah tu...dah rasa berkeyakinan sangat lah tu...kini lu terbang bebas menghentam sana -sini tanpa ikatan lembaga disiplin...bila lagi mahu hentam pas yang lu namakan dengan gelaran geng takbir...kehkehkeh...kenapa lu langsung tak hentam umno...lu memang kiamat lah zul...zaman arwah fadhil noor selagi lu ada dalam markas taman melewar selagi tu al-marhum takkan masuk...lu kuar je baru dia masuk...dia pun tak sanggup tgk muka munafik lu zul...baru sikit gua dedah,,,lagi lapan kontena duk belakang rumah gua zul...SELAMAT BERMANGKUK TANDAS DENGAN NAJIB ZUL...kehkehkeh.

    Nasihat aku..
    Ketuo Polis, ang dodah jo pasal ZulKulim Noordin nih.. Sebab dulu sebelum mamat nih baru-baru menang aku agak respek gak kat die.. Tapi lopaih dia kemaruk dok perjuangkan Ketuanan melayu ilang respect aku kek dio... Sobab pendirian aku adalah keADILan untuk semuo... Ang tolong citer kat aku ape ceritonyo...

    Too ZulKulim Noordin.. baik ang lepaskan Kulim tu.. Kang orang sana berarak halau ang lagi haru biru jadiknya... Takan ang nak jadi cam Hj Tempurai??Ang takdak malu kaa Zul? Kalau aku malu dow! sebulan aku cuti g luaq negara...

    Subscribe to receive free email updates:

    0 Response to "Era Pasca: zul gua kenal lu lah zul...nak suruh gua dedah ke -Ketuo Polis"

    Post a Comment

    Close