Cénangau: Zulkifli Nordin ahli parlimen di Wilayah Persekutuan?

Cénangau: Zulkifli Nordin ahli parlimen di Wilayah Persekutuan?

Zulkifli Nordin ahli parlimen di Wilayah Persekutuan?

Aku mushkil sikit, sebenarnya Zulkifli Nordin ni Ahli Parlimen mana? Setahu aku dan aku rasa semua rakyat Malaysia tau yang dia ni ahli parlimen Kulim Bandar Baru. Kulim Bandar Baharu ni kat Kedah ni, bukannya kat Kuala Kumpur.

Yang buat aku mushkil bukan apa, pasainya dalam surat dia kepada Speaker Dewan Rakyat, dia guna alamat Kuala Lumpur.
ZULKIFLI BIN NOORDIN
AHLI PARLIMEN KULIM BANDAR BHARU

Pejabat Wakil Rakyat, Ahli Parlimen Kulim Bandar Bharu
Ting. 7, Wisma Yakin, Jalan Masjid India, 50100 K.L. - Zulkifli Nordin
Patut la pun selama ni selalu sangat dengar rungutan pengundi kawasan dia kata cukup susah nak jumpak wakil rakyat depa, rupa-rupanya dia dah pindah pejabat wakil rakyat dia ke Kuala Lumpur.

Apa pun, aku harap Zul Nordin tak lupa nak pos surat tu. Jangan pulak dia anggap bila buat posting salinan surat tu kat blog dia kira surat tu dah sampai ke Speaker Dewan Rakyat. Jangan nanti bila kerusi untuk dia di Parlimen tak diubah dia merepet kata Speaker buka unternet pulak. Haru!!!

Gambar kat atas tu aku cilok dari blog dia. Patut la 'beruk' tu boring sampai terlena, mungkin pasainya takdak langsung pengundi dia di pejabat dia.


Nota kaki makan cekam: Elok la dia pindah pejabat kat Jalan Masjid India, tak la jauh sangat dengan PWTC, apa-apa hal, senang...

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Cénangau: Zulkifli Nordin ahli parlimen di Wilayah Persekutuan?"

Post a Comment

Close