IkutSukaAku - Isa: Ada Juga Yang Bakal Bunuh Diri Ni...!!!!

Ahli Parlimen Kinabatangan, Bung Mokhtar Radin, yang juga Timbalan Pengerusi Kelab Penyokong Ahli Parlimen Barisan Nazional (BNBBC) berkata, Zahrain cuba mencari publisiti murahan dengan dakwaan sedemikian.

“Saya tidak pernah bertemu dengan Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim, ini semua satu pembohongan,” kata Bung Mokhtar ketika diminta mengulas dakwaan Zahrain bahawa dia (Bung Mokhtar) antara Ahli Parlimen BN yang dinamakan dalam rancangan berkenaan di sini hari ini.

Katanya, wakil rakyat yang dipilih mempunyai tanggungjawab untuk memberi khidmat kepada pengundi dan bukannya melaksanakan agenda peribadi Ketua Pembangkang. "Jangan sesuka dakwa kita boleh lompat parti," katanya.

Sementara itu, Ahli Parlimen Tawau, Dr Chua Soon Bui pula menegaskan beliau tidak pernah bermimpi dan berbincang untuk menyertai Pakatan Rakyat.

“Tidak ada satu pun yang benar dalam apa yang diperkatakannya dan dia berbohong dalam Parlimen. Ini satu perbuatan yang memalukan kepada pengundi terutamanya di Sabah dan Malaysia amnya.

“Saya dan Datuk Eric Enchin Majimbun tidak pernah bermimpi dan berbincang untuk menyertai Pakatan Rakyat pada 16 September 2008,” katanya dalam kepada mStar Onlinehari ini.

****************************

Ha..ha..ha...., kalau perahu kita boleh kata "Gohead... Gostan", kalau Zahrain Bayan Baru... kita nak kata apa pulak....?

Sebelah Pakatan Rakyat.... dah kena chop sebagai pengkhianat dan pembohong..., sebelah barisan nazional... pun kena chop sebagai PEMBOHONG BESAR....!!!

Kiri kanan dah chop dia sebagai PEMBOHONG BESAR.... apa nak jadi dengan katak sekor nih... ooiii... Zahrain Bayan Baru lu sudah takda kredibiliti lagi bro..... kalau dah kena chop macam tu... siapa yang mau percaya lu punya cerita lagi.... kecuali lu suruh atau desak semua nama2 puak ubn tu... bersumpah... kalau diorang berani menafikan tuduhan lu itu... ha..ha..ha.....

Elok lu dengar gua punya nasihat...., kalau lu balik Penang nanti... lu akan lalu Jambatan Pulau Pinang kan...., gua cadangkan lu berhenti di tengah2 jambatan.... lepas tu lu terjun dari jambatan tu... lu mana ada muka lagi bro..... lu dah jadi sampah beb..... ha..ha..ha.....

Woooiiitttt.... Nazri Aziz.... itu Zahrain sudah berbohong dalam Parlimen.... apa tindakan terhadapnya....???

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "IkutSukaAku - Isa: Ada Juga Yang Bakal Bunuh Diri Ni...!!!!"

Post a Comment

Close