SAH LOMPAT! - TV 3 (suku) ... ~Malaysiakini


Berita TV 3, 8.00 malam 1 Februari melaporkan kenyataan Pak Lah bahawa SAH 2 exco Perak, Jamaludin dan Osman akan menyertai BN dalam masa terdekat. Pak Lah juga memaklumkan ada lagi selain daripada 2 adun itu yang akan turut melompat dari PR ke BN."mungkin tiga, mungkin lima, mungkin sepuluh!" kata Pak Lah ketika menjawab soalan wartawan tentang jumlah sebenar adun PR yang akan menyertai BN.
TV 3 turut melaporkan Speaker DUN Perak telah menerima surat perletakan jawatan Jamaludin dan Osman sebagai ADUN berkuatkuasa serta merta. Speaker akan memaklumkan kekosongan kerusi Behrang dan Changkat Jering kepada SPR dan pilihanraya kecil perlu diadakan dalam tempoh 60 hari.

Dari Blog jeritan minda politik malaysia



Bukan Sekadar pilihanraya kecil berkemungkinan besar DUN Perak dibubarkan demi menjamin kesinambungan Abg. Jib Bakal PM Malaysia.....

Salam Reformasi..!!! Salam Perubahan..!!!

TERKINI..!!!

Panasss..dan terus Panasss....

Tanpa di sangka oleh semua, bahawa 2 ADUN Perak yang telah 5 hari dilaporkan menghilangkan diri mahupun mengikut sumber sahih serta tak sahih mengatakan depa berdua telah diculik serta dilarikan ke Pekan, Pahang untuk berjumpa dan berunding dengan TPM disana, tetapi MENGEJUTKAN kita semua dan seantero Malaya dengan keputusan MELETAK JAWATAN secara SAH tanpa melompat ke Parti kuno perkauman, United Malay National Organization mahupun KELUAR dari Parti keADILan Rakyat di Perak.

Tahniah kerana membuat satu tindakan yang paling BERMARUAH demi kepentingan rakyat...!!!

Oleh yang demikian, kami di Bloggers Network mencadangkan 2 Bloggers BERKEBOLEHAN lagi BERKEPIMPINAN agar di CALONKAN dalam PRK 2 DUN di Perak AKAN DATANG...!!!

Dari Blog
ApSeReNaPeTe - " hentam ajer lah labuuu...."




Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "SAH LOMPAT! - TV 3 (suku) ... ~Malaysiakini"

Post a Comment

Close