BALA! Sudah sampai..



Skandal Altantuya: PI Bala pulang, sedia bekerjasama dengan Deepak

KUALA LUMPUR 24 FEB: Penyiasat Persendirian, P Balasubramaniam yang menghilangkan diri sejak 2009 dan pulang hari ini, sedia bekerjasama dengan Deepak Jaikishan bagi merungkai misteri pembunuhan Altantuya Shariibuu walaupun mengakui keberatan untuk berbuat demikian.

“Saya tak bercadang kerjasama dengan orang lain. Tapi jika dia (Deepak) datang kepada saya dan mahu bekerjasama, saya okay. Tapi, saya tak akan pergi kepadanya.

“Kerana SD (akuan bersumpah) pertama adalah benar. Saya ada semua maklumat, saya tahu semua,” katanya pada sidang media selepas mendarat di Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur (KLIA), petang tadi, apabila ditanya pemberita mengenai kemungkinan itu.

Beliau yang dikenali sebagai PI Bala tiba di KLIA kira-kira jam 6.30 petang tadi dari Chennai, India, selepas menghilangkan diri sejurus selepas membuat akuan bersumpah kedua pada 4 Julai 2009.

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "BALA! Sudah sampai.."

Post a Comment

Close