KENAPA ZUL NORDIN TIDAK BEDEMO KELMARIN

PEJUANG KAPAL SELAM ISLAM YANG GIGIH





SURAT DITERI DARI PEMBACA TT


Mintak mahaf banyak-banyak.

Saya zol Nodin dengan ini memberitahu bahawa saya tidak sempat ikut sama berdemo pada hari ini. Sebenarnya saya terkena bisol di bahagian bontot sebelah kiri yang menyebabkan kesukaran bergerak dan bertindak balas.

Mahaf jugak kerana bisol pada bahagian bontot kiri ini jugak telah menyebabkan saya susah untuk membuka mulut dan bercakap. Jadi atas sebab itulah saya masih mendiamkan diri daripada memberi komen tentang Pertandingan Bola Sepak Piala Dunia yang telah diluluskan baru-baru ini di malaysia.

Harap maklum.

nota:

ini lah contoh terbaik
bagiamana agama di gunakan
untuk menutup tipu muslihat
apabila di tangkap membuat cap
mohor spr.

inilah contoh islam dulu melayu kemudian
kerna kalau tidak saya kena buang kerja
dan masuk jil. nasib baik ada islam

senang melayu ni nak di tipu
bubuh kopiah dan janggut sejemput
kumat kamit mulut kira okay kah kah kah

Tukar Tiub

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "KENAPA ZUL NORDIN TIDAK BEDEMO KELMARIN"

Post a Comment

Close