Makkal Sakhti kini sokong Zambry, segera bubarkan DUN Perak





Satu Laporan kononnya lebih 50 orang penyokong Makkal Sakthi mahu Pakatan Rakyat di Perak menghentikan perbuatan yang menimbulkan kekacauan dan keadaan huru-hara kerana situasi itu amat menyusahkan kehidupan rakyat di negeri itu. Angka lebih 50 nampak sangat sebagai berita yang tidak pasti berapa jumlah sebenar.

Wakil kumpulan penyokong itu L.S Mahindran berkata sekiranya Pakatan Rakyat mahu berbuat demikian, mereka perlu menunggu tempoh tiga tahun lagi iaitu ketika pilihan raya umum ke-13 kelak,katanya kepada pemberita di sini semalam.

Sebenarnya tidak perlu menunggu 3 tahun seperti didakwa perlu ditunggu oleh Pakatan Rakyat. Sepatutnya kumpulan tersebut memberi jaminan kepada BN Perak bahawa sudah ada 5 juta rakyat perak (walaupun jumlah rakyat perak cuma 2.4 juta saja) sudah menyokong mereka dan bersedia untuk memilih BN sekiranya dibubarkan DUN Perak.

Saya masih belum dapat mengesahkan kumpulan manakah yang sebenarnya mereka itu. kalaulah benar mereka adalah penyokong Makkal Sakti bukankah mereka sudah mendaftar diri sebagai sebuah parti yang sah yang menunggu pengesahan dari ROS?



Sumber CHINA ISLAM

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Makkal Sakhti kini sokong Zambry, segera bubarkan DUN Perak"

Post a Comment

Close