Syukur, Nizar sudah insaf - Dr. Mamak~Malaysiakini


TAIPING 12 Feb. - ''Saya bersyukur kerana beliau telah sedar dan insaf. Saya mengalu-alukan tindakannya itu''.

Begitulah reaksi Menteri Besar Perak, Datuk Dr. Zambry Abd. Kadir ketika diminta mengulas mengenai hasrat Datuk Seri Ir. Mohammad Nizar Jamaluddin yang akhirnya mahu mengosongkan kediaman rasmi Menteri Besar tidak lama lagi.

Kah kah kah kah Ustaz dari pangkor dah bersuara, yang dia tu lum taubat lerrr kerana perasan jadi MB siapa pilih dia, rakyat? aduhai aku pun bersyukur Nizar bijak dalam percaturan dia tapi Ustaz mamak ni bila lak nak taubat.... atau tahu buat jeee aduhaiiii janganlah lah pandangan gelap hati pun gelap..... teringat kat ketua Bahagian Umno tempat aku dulu Dah lah orangnya hitam hati dia pun hitam, itu ungkapan orang tempat aku, kenapa? kerana duit tabung SURAU pun dia kebas, masuk makamah kena isytihar Muflis. Kah Kah kah kah Kah Kah Kah taubat lerrr Dr. Mamak opppsssss Dr. Restoran kee niii....

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Syukur, Nizar sudah insaf - Dr. Mamak~Malaysiakini"

Post a Comment

Close