'Politik wang nampaknya lebih teruk, bahaya' - Tengku Rithaudeen ~ Malaysiakini

""UMNO dah tenat kena sakit politik wang, wang dah habis...."


"GEJALA politik wang dalam Umno kini disifatkan semakin serius dengan banyak pihak melahirkan keprihatinan dan keperluan untuk mengatasinya dengan segera. Sehingga hari ini, Lembaga Disiplin Umno sudah menerima 900 aduan dengan sebahagiannya berkaitan dengan politik wang."

Umno ambil tindakan ahli buat laporan palsu
Nov 28, 08 6:06pm

Tengku adnan mansor 041007Setiausaha Agung Umno, Datuk Seri Tengku Adnan Tengku Mansor berkata, Umno akan mengambil tindakan terhadap pihak yang membuat laporan palsu mengenai politik wang dalam pemilihan parti peringkat cawangan dan bahagian baru-baru ini.LAGI....

900 aduan politik wang
Tiga suku aduan palsu


Kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah ......... UMNO politik wang mana mungkin siapa buat cerita niii.. mana ada UMNO mana tau rasuah opsssss politik wang.... ada kee? siapa cakap iskh, siapa yang celupar niii nak kena dengan maskot gula-gula HASCK ke niii PAK MID... emmm seumur hayatku dah 35 tahun ni tak pernah dengar pemimpim UMNO rasuah Opssss salah lagi.. politik wang, mana boleh mereka ni Khalifah, Ulamak,Imam Besar, Melayu Golkar ( yang ni aku tak kenal Gurkha aku kenal...?) yang rasuah PAS, DAP, PKR, ANWAR, TUAN GURU NIK AZIZ... dan lain-lain selain dari UMNO..... Kah kah kah kah kah kah kah kah...... aduhhhh sakit perut aku tahan gelak ni terikut bro Isham lerrr niiii Orang Melayau suka cerita Lawak yerrrrr Lu pikir lerr sendiri sampai Lawak Pun ada RAJA.........?

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "'Politik wang nampaknya lebih teruk, bahaya' - Tengku Rithaudeen ~ Malaysiakini"

Post a Comment

Close