Ketika Sabah ditimpa musibah.. Wanita BN langsung tak kisah.. tengoklah! (Video Inside)



Di ketika rakyat Sabah ditimpa musibah, dalam ketakutan menghadapi krisis pencerobohan tentera Sultan Sulu yang telah meragut 8 nyawa anggota keselamatan, BN Pulau Pinang membuktikan mereka langsung tidak kisah..

Program 'International Women's Day Celebration Tea Party' anjuran bersama Barisan Nasional dan Jabatan JCI Malaysia, Pinang Peranakan Mansion, Penang Electric Vehicles Club,Perdana Menteri(ICU), Koridor Utara Malaysia(NCER), Majlis Pembangunan Wanita dan Keluarga.

Tujuan program ini ialah untuk mengumpulkan semua wanita profesional berbahasa Inggeris dari semua sektor termasuk pensyarah, peguam, doktor, wanita perniagaan, NGO, pekerja sukarelawan bagi meraikan hari Wanita Sedunia dan sebagai pengiktirafan sumbangan para wanita dalam membina bangsa dan negara..


Ianya telah diadakan pada 3.3.2013 (Ahad) 3pm-6pm, Matahari Ballroom, di Hotel Equatorial, Pulau Pinang.

Menyaksikan wanita pelbagai bangsa dan peringkat usia menari terkinja-kinja macam kera mengikut alunan muzik rancak yang didendangkan.

Ramai pengguna facebook di halaman rasmi Barisan Nasional Pulau Pinang mengecam program berbentuk hiburan yang dianjurkan oleh BN ini yang disifatkan tidak sensitif dengan situasi genting yang dihadapi penduduk Sabah.

Berikut sebahagian rakaman bagaimana wanita-wanita ini terkinja-kinja menari sambil terjerit-jerit mengikut alunan muzik rancak.



Sumber : FB Barisan Nasional Pulau Pinang

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Ketika Sabah ditimpa musibah.. Wanita BN langsung tak kisah.. tengoklah! (Video Inside)"

Post a Comment

Close