Berita Dato Zahar tak Dilaporkan di TV3~Malaysiakini


Salam Sejatera di ucapkan kepada semua yang sudi membaca Blog ini, 2008 bakal ditinggalkan selamat datang 2009, banyak peristiwa dalam politik di malaysiakini melakar sejarah baru. Bermula denganPRU12 hinggalah dipenghujung tahun, terbaru pengumuman Dato` Zahar Menyertai PAS dimasa yang sama UMNO masih lagi mempertahankan dia adalah parti yang masih diterima Rakyat, betul ke ? atau ini adalah tanda-tanda parti yang telah nyayuk dan bakal berkubur.Walaupun bekas presiden sendiri mendakwa parti yang pernah diterajuinya KORUP, tapi masih lagi ada pemudanya dari Sepang mempertahankan bahawa itu tak benar, tapi disamanya MP PR yang membuat keyataan dalam parlimen, Dato Zahar menyertai PAS tak pun dilaporkan dalam TV3,tapi berita MCA dan DAP bergaduh pasal HUDUD diperbesarkan..... kah kah kah kah kah sampai bila melayu nak diberbodohkan.... bodoh ke melayu.... atau UMNO yang bodoh.... Iskh sampai bila lerrr drama Ulangan ini akan berakhir.....?


Zahar sertai PAS, kempen di KT
Muda Mohd Noor | Dec 24, 08 10:10am
kemaskini 5pm Bekas ketua bahagian Umno Petaling Jaya Selatan, Datuk Zahar Hashim - yang mendedahkan isu pembelian helikopter Eurocopter - secara rasmi menyertai PAS hari ini.LAGI

  • Serah borang keahlian
  • 28 ketua cawangan ikut serta

Subscribe to receive free email updates:

1 Response to "Berita Dato Zahar tak Dilaporkan di TV3~Malaysiakini"

  1. assalamualaikum firuz,
    t.kasih kerana kunjungan ke blog marhaen saya tuh. apa khabar nurul & rakan2 di sca? sampaikanlah salam saya pada diaorng yek...t.kasih.

    ReplyDelete

Close